niedziela, 7 kwietnia 2013

Wiosenne ptaszki

2 komentarze:

  1. śliczne! teraz wszystko kojarzy mi się z wiosną ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi już nie :) To zupełnie tak samo jak zaczyna się słuchać świątecznych piosenek we wrześniu (ja tak niestety mam xD) i przed samymi świętami nie czuć już tego nastroju. Tak i teraz, wiosna przychodziła do nas już kilkakrotnie od lutego, już znudziło mi się to czekanie i zaczynam wpadać w stan depresyjny, już nic mi się z wiosną nie kojarzy :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.