piątek, 12 kwietnia 2013

Sówki ponownie



Przede mną ogromne wyzwanie sutaszowe. Rozrysowany wczoraj projekt skonsultowałam sutaszystkami z grupy sutaszystek na facebook'u, uzyskałam aprobatę i kilka cennych wskazówek. Ostatnie oszczędności wydałam na masę kamieni naturalnych i półszlachetnych i od przyszłego tygodnia rozpoczynam walkę ze sznurkami. Boję się niesamowicie, w szczególności doboru kolorystyki i połączenia kamieni i mam nadzieję, że nie spieprzę, bo to nie tania inwestycja, po raz kolejny wydałam pieniądze odłożone na co innego (mam do tego talent :D), a poza tym czeka mnie konfrontacja gotowej pracy z sutaszystkami. Trzymajcie kciuki! :)

2 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje prace. Sówki są świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Sówki piękne. Życzę powodzenia w sutaszu :) Uda się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.