niedziela, 14 kwietnia 2013

Galaxy

Jest taka piękna, wiosenna pogoda, że wprost nie mogę się nią nacieszyć. W końcu mogę zrealizować postanowienie, które powtarzam już od połowy lutego: "Jak tylko stopnieje śnieg i zrobi się ciepło idę biegać". Nie spodziewałam się, że potrwa to tak długo xD

PS. To co u nas za oknem to nic w porównaniu do Niemiec. Moja kuzynka w Saarbrucken spacerowała dziś na krótki rękaw. Zazdroszczę! <3

PS2. Wiecie, że zaczęłam ponownie lepić? :) Chyba ta zmiana pogody tak pozytywnie wpłynęła na moją pracę.





4 komentarze:

  1. też postanowiłam biegać jak będzie ciepło jakoś jestem zmęczona na to, a kolczyki są bardzo ładne .;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biegaj, biegaj, świetnie jest tak się wymęczyć :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.