poniedziałek, 25 marca 2013

Pudełko ShinyBox X - MARZEC 2013

Po wielu tygodniach oczekiwania na marcowe pudełeczko doczekałam się! Pamiętam swoje pierwsze pudełeczka z wakacji 2012 - oczekiwałam na nie niecierpliwie jak dziecko na św. Mikołaja. Teraz to już nie to samo. Zdecydowanie za dużo podpowiedzi, jeszcze przed wysyłką tej edycji ShinyGirls odgadły wszystkie kosmetyki, które się w nim znajdą. Jedyną niespodzianką pozostały tylko rodzaje i kolory, bo jak większość z nas się domyśliła będzie kilka wersji kolorowych pudełeczek.


Na marcowe pudełko czekałam już od stycznia. Wyobrażałam sobie je właśnie w zielonej, wiosennej bibułce i z wiosenną zawartością. Zielona bibułka spełniła się, a śliczna naklejka "Powitaj wiosnę z ShinyBox" sprawiła, że moje serce zabiło mocniej i niestety z bibułki nie zostało nic, bo natychmiast ją rozerwałam :) Wnętrze wypchane pogniecionym papierem. Wyglądało to znacznie gorzej niż w lutowym pudełku, po prostu nieestetycznie. Nie postarali się w tym miesiącu przy pakowaniu kosmetyków. A zawartość mnie rozczarowała. Z czym kojarzy Wam się wiosna? Mi z jasnymi, pięknymi pastelami, zieloną trawą, niebieskim niebem, białymi chmurkami, jasnym pastelowo-żółtym słońcem, kwitnącymi wiśniami i truskawkami. Takich kolorów się spodziewałam tymczasem zastałam lakier i szminkę w kolorze czerwonym, zdecydowanie bardziej pasującymi do lutowego, walentynkowego pudełka i czarny (!) cień do powiek, a ja na żaden pogrzeb się nie wybieram. Spodziewałam się czegoś lekkiego, wiosennego, byłam przekonana, że po otworzeniu pudełka napiszę "idealnie trafione w mój gust", a dostałam ciężkie kolory, które niewiele mają wspólnego z wiosną. Na początku miesiąca, kiedy zamówiłam lutowe pudełko prosiłam na facebooku o mascarę zamiast szminki. Moje marzenie się spełniło. Podłapałam i kiedy tylko odgadłam podpowiedzi smędziłam im na fejsie prosząc o pastele, w nadziei, że zajrzą do mojego profilu Shiny i zauważą, że w ankiecie zaznaczałam "makijaż delikatny". Po dzisiejszym pudełku wiem, że tusz do rzęs z lutowego pudełka to czysty przypadek.




OPI lakier do paznoki - otrzymałam miniaturkę 3,75ml, której wartość to ok. 10,5zł. Bardzo żałuję, że otrzymałam kolor czerwony, mam w domu aż 3 czerwone. Inne dziewczyny też nie otrzymały niczego powalającego, na innych zdjęciach widziałam same ciemne odcienie.



ORIFLAME potrójna pomadka Triple Core Trend Edition - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY o wartości 35zł/4g. Fajnie, że Shiny podjęło współpracę z Ori, jeszcze z Avon byłoby miło. Lubie kosmetyki katalogowe, ta pomadka też jest niczego sobie, pięknie pachnie, ale ten kolor - Berry Vogue - napewno nie będzie to moja codzienna pomadka. [Edit 16:12] - wypróbowałam pomadkę i wygląda ohydnie na moich ustach. Żałuję, bo używanej już na wymianę nie oddam :(



Maybelline Cienie Color Tattoo 24HR - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY o wartości 25zł/4g. Otrzymałam odcień 60 - Timeless Black. Miałam ogromną nadzieję, na miętę, turkus, brąz lub fiolecik. Dlaczego akurat czarny? Jak ja będę wyglądać?

  

ORIFLAME maseczka do twarzy Pure Nature - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY o wartości 20zł/50ml. Dostępne były trzy rodzaje, ja otrzymałam z białą herbatą. Nieważne jednak jaka znalazłaby się w moim pudełeczku i tak bym się cieszyła - to najbardziej pozytywny element tego pudełka :)



DELIA Masło do ciała Dermo System - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY o wartości 11zł/200ml. Były cztery rodzaje, ja otrzymałam nawilżający, ryżowy. Byłabym szczęśliwa za brązujący, ale jestem wielbicielką masełek, więc i tak się cieszę, to drugi najbardziej pozytywny produkt w tym pudełku <3



Podsumowując: nie uważam, że to pudełko było złe. Wręcz przeciwnie - bardzo dobre, tylko zawiodłam się tymi ciemnymi kolorami, nie samymi w sobie produktami i markami. Zużyję wszystko, z tym, że kolorówka tylko na specjalne okazje i wieczory. Pielęgnacja THE BEST. Pewno pojawią się komentarze, że masło warte 11zł to słabizna, a ja jestem mega szczęśliwa i oby więcej tego typu pielęgnacji! Wartość tego pudełka wyniosła łącznie 101,5zł, czyli kupno go za 49zł jak najbardziej opłacalne. 


Zapraszam na stronę oraz zachęcam do wykupienia abonamentu. Dlaczego warto? W ostatnim czasie pudełka schodzą jak świeże bułeczki. Wybierając abonament nie musisz się martwić, że zabraknie dla Ciebie pudełka, bo z Twojej karty kredytowej lub debetowej pobierane są automatycznie raz w miesiącu opłaty cykliczne w wysokości 49zł. Nie musisz bawić się w zamawianie pojedynczych pudełek ani samodzielne opłacanie. Wystarczy raz zasubskrybować (w każdej chwili można anulować subskrypcję).



WYMIANKA?
Poszukuję brązującego masła z Delii i różowej maseczki z Oriflame, ewentulanie inne kolory  kolorowych kosmetyków z tego boxa. Z chęcią się wymienię. Oferuję dowolną biżuterię ze swojego sklepiku: http://theresaursulasjewelry.otwarte24.pl/

10 komentarzy:

  1. Czy chodzi o tę: http://pl.oriflame.com/catalog-images/product/global/16358_1.png ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam pomarańczowy lakier na przykład ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańczowy by mnie ucieszył, ale wchodząc na Twojego bloga i tak wydaje się ciemny :)

      Usuń
  3. Masło i maskę mam taką samą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo super, że chcesz się wymienić... ja dostałam Maybelline Cienie Color Tatoo 24H w kolorze 35 On and on Bronze (link do mnie: http://monusia-monusia.blogspot.com/2013/03/shinybox-marzec-2013.html). Dla mnie z kolei brązowy cień nie jest czymś wielkim i wolałabym Twoją czerń. Jak być chciała się wymienić daj znać na maila: monusia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już napoczęłam wszystkie kosmetyki, łącznie z czarnym cieniem, więc odpada. Jedyne co oferuję na wymianę to biżuteria z mojego sklepu :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Czy mi się tylko wydaje, czy piszesz komentarze tylko dla zabawy "nagradzanie za komentowanie"? Przeglądając archiwum bloga natrafiłam na wiele twoich komentarzy napisanych prawie pod rząd i tego samego dnia.

      Usuń
    2. Ostatnio w bardzo archiwalnych postach jest wysyp komentarzy. Spokojnie. "Nagradzanie za komentowanie" ma swój regulamin i nie ilość komentarzy się liczy. Już co najmniej dwie osoby nie zostaną wzięte pod uwagę (jedna jeszcze nie weszła do TOP, ale "piękne" pod każdym archiwalnym zaczyna mnie wkurzać) :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.