wtorek, 26 marca 2013

Prosty kaboszonowy tutorial z PassionRoom.pl

Mam dzisiaj dla Was bardzo prosty tutek na kaboszonową biżuterię.

Wszystkie potrzebne produkty kupisz tu:



Czego potrzebujemy?


- Baza pod kaboszon 20mm (TU KUPISZ)
- Kaboszon 20mm (TU KUPISZ)
- 1szt. końcówkę do wstążki (TU KUPISZ)
- ok. 7cm wstążki rypsowej w groszki (TU KUPISZ)
- ok. 4cm cienkiego łańcuszka (TU KUPISZ)
- 3szt. ogniwka (TU KUPISZ
- duży karabińczyk do breloka (TU KUPISZ
- klej Magic (TU KUPISZ)
- dowolny wydruk z drukarki
- kawałek taśmy klejącej
- nożyczki
- szczypce uniwersalne

Koszt wykonania - ok. 3zł.


Podklej tył obrazka taśmą.



Nałóż kropelkę kleju na przód obrazka.



Rozsmaruj klej w miarę równomiernie.



Umieść delikatnie na obrazku kaboszon i przyciśnij.



Pozostaw do wyschnięcia.



Pokryj klejem bazę.



Umieść na niej kaboszon.



Na otwarte ogniwko nałóż medalion i łańcuszek. Następnie domknij oczko.



Za pomocą drugiego ogniwka połącz przeciwną część łańcuszka z dużym brelokowym karabińczykiem.



Wnętrze końcówki do wstążki pokryj klejem.



Umieść w niej wstążkę...



...i dociśnij szczypcami.



Za pomocą kolejnego ogniwka połącz tak przygotowaną wstążkę z karabińczykiem.



Gotowe!



Wiem, że brelok jest "pusty", celowo go takim zostawiłam, a resztę pozostawiam Waszej wyobraźni. Możecie go dowolnie urozmaicić, doczepić koraliki lub charmsy, których macie ogromny wybór na PassionRoom.pl

Pozdrawiam :)


11 komentarzy:

  1. o.. pierwszy raz widzę to podklejanie taśmą.. czemu to służy ? bardzo jestem ciekawa bo jeszcze słabo się w tym orientuje :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy kleję przód obrazka wszystko jest ok, ale kiedy kładę drugą warstwę kleju od tyłu, żeby przykleić kaboszon do bazy to klej zaczyna mi przeżerać grafikę, pomimo tego, że obrazek drukowany na grubym papierze. Wiele prac przez to spaprałam, dlatego zaczęłam podklejać tył taśmą :)

      Usuń
    2. to dlatego mój pierwszy wisiorek jest rozmazany.. ;p następnym razem wypróbuję Twoją taktykę :)

      Usuń
  2. Czy skoro obrazek jest przyklejony taśmą klejącą to kaboszon nie odpadnie od tej taśmy? bo na zdrowy rozsądek klej magic mocno trzyma kaboszon, ale klej od taśmy klejącej jest bardzo słaby...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jakiej taśmy, moją można by mężczyznę wydepilować ;D Pierwsze kaboszonowe kolczyki wykonałam w grudniu i do tej pory nic się nie rozkleiło :)

      Usuń
  3. Ooo genialny pomysł z tym podklejaniem taśmą! Wykorzystam, bo właśnie kilka dni temu zniszczyłam piękną bazę i piękne zdjęcie właśnie dlatego, że klej przeżarł... A można taśmą podkleić i tył i przód? Czy coś się wtedy stanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam tego, ale przód sechł znacznie dłużej a pod szkiełkiem porobiły się plamki, ale możesz spróbować :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.