poniedziałek, 25 lutego 2013

Superman




Kilku słów na temat mojej aktywności, a raczej jej braku na blogach: od kilku dni zawzięcie pracuję nad nowościami, fotografowaniem ich. przerabianiem zdjęć [białe tło kosztuje średnio godzinę pracy na jedno zdjęcie :( ] i uzupełnianiem sklepu i galerii. Ponadto po ponad roku od dostania się do ArtStacji, ArtPasji i Manufaktury Sztuki zamierzam rozpocząć dodawanie produktów, co zajmuje sporo czasu i staram się robić to systematycznie. Pracuję również nad wyglądem blogów oraz wywiązuję się ze współprac tworząc m.in. tutoriale na modelinowe i sutaszowe twory na stronę kurs-bizuterii. Wszystko to zajmuje mi wszystkie wolne weekendy i odbiera czas na prowadzenie blogów. Ale spokojnie, wrócę :)

2 komentarze:

  1. dlaczego zrobienie bialego tla w zdjeciu zajmuje ci az tyle czasu?:o wystarczy ze wezmiesz 2 kartki bialego papieru i jedna posluzy jako podloga a druga bedzie tlem i na to dajesz swoje cuda i jeszcze tylko wazne jest zeby zrobic to blisko okna, ale znowu swiatlo nie moze byc zbyt ostre bo beda cienie. ja tak zawsze robie, czasem podkrece troche kolor w jakims programie graficznym, i foty wygladaja przyzwoicie c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie robię :) Zawsze przy świetle dziennym, przy oknie, na białej kartce, ale kolor biały nie jest idealnie biały (jak wyżej na zdjęciu), ale wręcz szary. Tu w akcje wpada program graficzny, gdzie pracuję nad białym tłem, ale staram się unikać krzywych i poziomych, bo te często "przekłamują kolory". Więc w ruch idzie wiadro z farbą, która nie rozlewa się równomiernie, więc konieczne jest działanie bardzo miękkim pędzlem i gumką i delikatnie ręcznie obrysowuję brzegi i cienie, tak, aby w miarę naturalnie wtopiły się w tło.
      Kolczyki decoupage (jak wyżej) zajmują najmniej czasu, ze względu na prostą budowę i tutaj potrafię się uwinąć w 15 minut, ale mówię tutaj o bardziej skomplikowanej biżuterii, z łańcuszkami, kilkudziesięcioma ogniwkami, gdzie zabawa zajmuje nawet do godziny.
      Ponadto często zdjęć mam porobionych kilkaset, z nich muszę wybrać kilkadziesiąt, które nadadzą się do pokazania, a po przerobieniu tych kilkudziesięciu wybieram z nich tylko kilkanaście, które po przeróbce się nadają do wstawienia do galerii. Jak zapewne wiesz, im więcej czasu się coś robi tym bardziej opornie i mozolnie to idzie :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.