czwartek, 21 lutego 2013

PassionRoom.pl - recenzja sklepu i produktów


Cześć Kochani :)

PassionRoom jest chyba jednym z najbardziej znanych sklepów w Polsce dla twórców biżuterii, w którym znajdziemy największy wybór elementów do tworzenia kaboszonowych cudeniek. Jak wiecie współpracuję z tym sklepem od kilku miesięcy a dziś chciałabym napisać o nim kilka słów. Zaznaczam, że fakt współpracy i otrzymywania darmowych półproduktów nie ma ŻADNEGO wpływu na moją opinię. Umówmy się: nie jestem (brzydko mówiąc) lizodupem i moja opinia zawsze pozostaje w pełni MOJĄ OPINIĄ :)

Zacznę od sklepu samego w sobie, pod względem wyglądu, przejrzystości i nawigacji po stronie. Bardzo ładny, klimatyczny szablon z medalionowym nagłówkiem idealnie pasującym do sklepu zajmującego się sprzedażą kaboszonów i baz. Na samej górze mamy prosty panel nawigacyjny. Rejestracja jest bardzo prosta, a po zalogowaniu na miejscu "rejestracja" pojawia się powitanie i dostęp do naszego konta, gdzie możemy edytować swoje dane i sprawdzić statusy naszych zamówień. To wyróżnia sklep od znanego nam wszystkim allegro, gdzie często nie wiemy, kiedy przesyłka zostanie nadana a kontakt ze sprzedawcą jest utrudniony, co tylko zszarpuje nasze nerwy. Nieco niżej mamy pasek z podstronami, które dostarczą nam niezbędnych informacji dotyczących płatności, wysyłki, rabatów... A jeszcze niżej bardzo ciekawa sprawa - samodzielne przewijający się pasek przedstawiający nam nowości w sklepie :) Po lewej stronie mamy menu z podziałem na kategorie. Wszystko posegregowane jest w odpowiednich kategoriach, nawigacja po nich jest prosta, aczkolwiek jest coś do czego tu bym się przyczepiła. Kategorie poukładałabym alfabetycznie bądź tematycznie, a tymczasem zauważyłam, że za każdym razem jak wchodzę na stronę kategorie rozsypują się po swojemu, zawsze w innej kolejności. Natomiast kiedy wchodzimy w jakąś kategorię np. "bazy kaboszonów i akcesoria" to znacznie ułatwiłoby nam zakupy, gdyby pojawiły się jeszcze trzy podkategorie - "w kolorze srebra", "w kolorze złota", "antyczne" oraz gdyby produkty były poukładane od najtańszych do najdroższych lub od najdroższych do najtańszych. Świetną sprawą byłoby również, gdyby produkty w chwili obecnej niedostępne przerzucane były na sam koniec, na ostatnią stronę. Ale to tylko takie spostrzeżenie kapryśnej klientki :) Pod menu znajduje się wyszukiwarka, która działa sprawnie i ułatwia zakupy.

Przejdźmy do produktów. W poniedziałek otrzymałam od PassionRoom paczuszkę pełną cudowności:



Otrzymałam kilka baz do kaboszonów. Ceny są przeróżne, od 50gr do nawet 6zł. W mojej kolekcji znajdują się te tańsze, nie przekraczające kwoty 2zł. Z czystym sercem muszę przyznać, że niska cena nie znaczy gorsza jakość. Wszystkie poniższe bazy są porządnie wykonane, nie ma szans, żeby miały się rozlecieć czy połamać. Jedynie te bazy widoczne na samym dole zdjęcia są wykonane z bardzo cienkiej, lekkiej blaszki, ale testowałam próbując wyginać i nic z tego - nic się z nimi nie stało a kosztują jedynie 55g/szt. :)
Zauważyłam, że w sklepie znajduje się mnóstwo pięknych, tanich baz, ale niestety nie ma do nich odpowiednich kaboszonów. Mam nadzieję, że wkrótce oferta sklepu się rozszerzy :)



Do baz dobrałam kaboszony szklane przeźroczyste. W sklepie dostępne są kaboszony I i II gatunku, te II gatunku tańsze, ale mogą posiadać rysy. Ja posiadam te droższe i faktycznie są gładziutkie, bez żadnych rysek, polecam je :) Sklep oferuje również sprzedaż hurtową po 30, 50 lub 100szt. Ceny nie są wysokie, a przy takiej ilości wychodzi zdecydowanie taniej niż kupując na sztuki. Idealne rozwiązanie dla tych, którzy zajmują się tym na stałe. Mam nadzieję, że w przyszłości zostanie również wprowadzona hurtowa sprzedaż baz :)



Półfabrykaty dobrałam starannie do baz oraz tutorialu kaboszonowego, nad którym pracuję :) W sklepie podoba mi się możliwość kupowania niektórych półfabrykatów na sztuki lub w małych zestawach. Na allegro zazwyczaj wszystko pakowane jest po 100szt. i jeżeli potrzebujesz tylko 5szt to reszta będzie leżała nieużywana.



Sklep oferuje przeogromny wybór takich pięknych kaboszonów. Dla "sutaszowców" to Mekka. Nie mam do nich metalowych baz, ale stworzę bazę samodzielnie - sznurkową, sutaszową bazę :)



Oprócz powyższych przedmiotów otrzymałam również wstążki. Zapomniałam je osobno sfotografować, a że znalazły się już w moim organizerze nie będę ich wyciągać tylko do zdjęcia. Możecie je zobaczyć na pierwszym, zbiorowym zdjęciu. Kocham ten sklep za wstążki, które idealnie pasują do modelinowych wyrobów <3

To tyle z mojej strony :)
Wyczekujcie tutorialu!
Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. jak nazywaja sie te zapiecia do tasiemek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy mają jakąś konkretną nazwę, ale w PassionRoom znajdziesz je pod nazwą "końcówka wstążki" :)

      Usuń
  2. Może następne zakupy zrobię tam. Zachęciłaś mnie. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. witam musze przyznać ze bardzo ciekawie opisałaś ten sklep pod wzgledem asortymentu za chwilke lece tam zamówić bo do tej pory bardzo duzo traciłam kasy na koszta przesyłki ponieważ szukając kilku rzeczy nie spotkałam sie jeszcze zebym dostała wszystko u jednego sprzedawcy ;) dziekuje bardzo za bardzo cenne rady pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście kocham ten sklep :) Rzeczywiście wszystko mają poukładane w różne kategorie, podkategorie, "pod podkategorie" itd. :) Chyba nie dodałaś, że do zamówień dodawane są gratisy, co jednak trochę zachęca do kupowania w tym niezwykłym sklepiku.

    Ciekawy opis sklepiku :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. A i jeszcze dodam, że z moich prywatnych obserwacji wynika, że jest także możliwość darmowej dostawy, w razie gdy klient zamówi przedmioty za 59zł lub więcej. Nie wiem, czy coś takiego w sklepiku działa na co dzień, czy jest to jakiś event, bo wcześniej nie miałam tak dużych zamówień, sięgających takiej sumy.

    Tak czy siak sklep jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już rok minął odkąd tam zamawiałam, więc możliwe, że się coś pozmieniało :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.