wtorek, 1 stycznia 2013

Tęczak na WOŚP

Swoją przygodę z sutaszem rozpoczęłam zaledwie tydzień temu, ale już zdążyłam pokochać tę technikę całym sercem. W związku z tym muszę przekazać dalej informację, którą otrzymałam od Doroty. Projekt "Biżuteryjki na WOŚP" sam w sobie jest niesamowicie interesujący i niezmiernie żałuję, że dowiaduję się o nim dopiero dziś. Mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie mi dane wspomóc ten projekt :)

Zanim przejdę do rzeczy informuję, że
WSZYSTKIE ZDJĘCIA UMIESZCZONE W TYM POŚCIE NIE SĄ MOJĄ WŁASNOŚCIĄ
PRACA NIE JEST RÓWNIEŻ MOJA.


Na aukcjach allegro WOŚP "Biżuteryjki na WOŚP" możemy zalicytować biżuterię, w której powstawanie zaangażowanych było wielu twórców.

Najbardziej jednak interesującą pracą jest TĘCZAK.
To ogromny naszyjnik wykonany techniką sutasz przez ponad 50 osób z całej Polski! 

Efekt końcowy zapiera dech w piersiach. Sami zobaczcie:



Aukcja ruszała od 1zł, obecnie wynosi już 800zł.
Jest PRZEPIĘKNY i gdybym miała tyle pieniędzy sama wzięłabym udział w licytacji.

Jeżeli jednak ktoś z Was chciałby go mieć i jednocześnie wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy odsyłam do aukcji allegro:
http://aukcje.wosp.org.pl/teczak-niesamowity-naszyjnik-szyty-w-calej-polsce-i698007
Cały dochód zostanie przeznaczony WOŚP.


2 komentarze:

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.