piątek, 4 stycznia 2013

20 lat







Nad tą parą kolczyków pracowałam w święta. Pierwszy kolczyk - 5 godzin pracy. Z drugim uwinęłam się nieco szybciej - ok. 3,5 h. Wydawało się proste, ale dopiero po samodzielnej próbie rozumiem, dlaczego wszędzie spotykam się z opinią, że to bardzo pracochłonna technika.
Anyway, kiedy ze zdumieniem zauważyłam, ze nawet mi to wychodzi zakochałam się w sutaszu bezgranicznie. Niedawno ukończyłam naszyjnik, a po sesji rozpocznę pracę nad kolejnymi wzorami :)


Dzisiejszy dzień jest całkiem zwyczajny, kończę 20 lat, ale nie czuję tego absolutnie. Nie mam czasu na świętowanie, czy chociażby - w ramach mojego święta - usiąść na dupie i zwyczajnie nic nie robić. A lenistwo to jedno z moich urodzinowych pragnień...


12 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego ,kolczyki przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak soutache jest bardzo pracochłonny :)
    Moja mama od kilku lat już szyję i czasami ją podglądam-jestem pełna podziwu dla osób, które zajmują się tą techniką. Niestety u nas w Polsce nie jest to doceniane :/ I wiele osób nie rozumie dlaczego to tyle kosztuje :)
    Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  3. oo 20 lat, gratuluję! to dobrze że tego nie czujesz, przecież to tak naprawdę tylko liczba... :) a do sutaszu najwidoczniej masz jakiś wrodzony talent - moje pierwsze kolczyki prezentowały się dużo gorzej, a Twoje są naprawdę prześliczne! również zakochałam sie w tej metodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodziło mi, że nie czuję się na 20 lat :) Miałam na myśli, że w ogóle nie czuję, żeby były moje urodziny. Co roku traktowałam to jako święto i nie robiłam zupełnie nic, często pozwalałam sobie nawet na wagary z tej okazji, a teraz tylko siedzę całymi dniami i wkuwam, tragedia...

      Usuń
  4. Wow !! Wyszły Ci genialnie !!
    Ja robiłam jedno podejście i jak na razie nie mogę skończyć :D
    Jak patrzę na te kolczyki to powiedziałabym, że zrobiła je osoba z wielkim doświadczeniem w tej dziedzinie :)
    I WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!!! Oby dzień w którym będziesz mogła pozwolić sobie na lenistwo przyszedł jak najszybciej !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuje, że nadejdzie za mniej więcej 3 tygodnie :)
      Póki co planuję łykać persen i nie rozklejać się, a jak zaliczę sesję (albo nie zaliczę - bardziej prawdopodobne) to sobie odpocznę, ooo tak!

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Szczerze mowiac tez myślałam nad sutaszem, ale wszedzie teraz spotykam się z opiniami, że to naprawde trudne. Póki co zostane chyba jednak przy modlinie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim: Sto lat!!!:) a wynudzisz się na emeryturze, teraz nie ma czasu:) kolczyki przepiękne, czekam na następne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! : )

    A kolczyki prześliczne. : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze kolczyki?? Śliczne!
    Nooo i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nie przepadam za sutaszem, ale jak zobaczyłam tego tęczaka to mnie zamurowało. I tak pewnie któregoś dnia spróbuje, jak Ty :)
    bardzo ładnie ci idzie

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję wszystkim za życzenia :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.