wtorek, 4 grudnia 2012

Wspolpraca z PASSION ROOM!



Muszę przyznać, że możliwość współpracy z passionroom.pl wprawiła mnie w bardzo dobry humor. Dzięki niej otworzyły się przede mną nowe możliwości, bo z kaboszonami jeszcze nigdy nie miałam do czynienia. Co otrzymałam na początek?


Baza do pierścionka. Nie mogłam się powstrzymać i przy odrobinie wolnego czasu już ją wykorzystałam :) Jeszcze muszę popracować nad estetyką.

4 bazy medalionów.

3 pary baz kolczyków.

4 kaboszony owalne (piąty został użyty do pierścionka).

8 kaboszonów okrągłych.

2 metry łańcuszka.

8 karabińczyków.

3 zawieszki wieża Eiffla, 1 Big Ben oraz 1 Statua Wolności. LUBIĘ TO :)

Śliczna wstążka świąteczna, której niestety nie mogę wykorzystać, bo okazało się, że nie mam już łapaczek do wstążek :(

Klej do kaboszonów.

Sklep jest naprawdę warty uwagi. Konkurencyjne ceny baz i kaboszonów a ponadto ogromny wybór półfabrykatów, koralików, wstążek i innych. Poza tym znajdzie się też coś dla modeliniarek - FIMO :) Wszystko posegregowane jest w odpowiednich kategoriach, dzięki czemu nawigacja po stronie jest banalnie prosta i szybko znajdziecie wszystko czego Wam potrzeba.


Najbliższe dwa weekendy poświęcę przygotowywaniu kaboszonowego tutorialu z użyciem materiałów z Passion Room i jeszcze przed świętami powinien pojawić się na blogu :)


4 komentarze:

  1. Super rzeczy dostałaś. : ) Mam ochotę spróbować zrobić coś z użyciem kaboszonów. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiesz nowicjuszce, jak można zgłosić się do takiej współpracy? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprędzej współpracę nawiążesz, jeżeli firma sama trafi na Twojego bloga i sama do Ciebie napisze.
      Można również samemu napisać e-maila z propozycją współpracy, ale z doświadczenia wiem, że większość sklepów nawet nie odpisuje, traktując nas jak pazernych na darmowe gadżety :D

      Usuń
    2. No tak, w sumie racja, eh :c Dziękuję za odpowiedź! :D

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.