sobota, 1 grudnia 2012

Qnsztowe herbarniczki

Ulepione całkowicie ręcznie, bez użycia foremek.

Kolczyki wyżej wykonałam z materiałów, które otrzymałam w ramach współpracy od QNSZT. Kiedy z ciekawości przekalkulowałam sobie koszt wykonania byłam w szoku :O Warto, prawda?
 
Materiały:
1. Modelina:
a) kolor biały - CLICK
b) kolor toffi - CLICK
Oba kolory wymieszałam w proporcjach 1:1 - wówczas powstał kolor idealny do ciasteczek (oczywiście należy je dodatkowo "doprawić" suchymi pastelami). Z każdego koloru wzięłam po ok. 3g masy, czyli łącznie 6g. Koszt - ok. 40gr
2. Złote szpilki - CLICK
Potrzebne są tylko 4 sztuki. Koszt - ok. 4gr
3. Złote bigle - CLICK
Jedna para. Koszt - ok. 8gr
4. Plastikowe kryształki turkusowe 6mm - CLICK
W opakowaniu jest 10g czyli ok. 100 sztuk. Potrzebujemy 2szt. Koszt - ok. 3gr
 
Łączny koszt wykonania - 55gr.

Zapraszam na WWW.QNSZT.PL


5 komentarzy:

  1. Łoł wychodzi na prawdę tanio!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszt wykonania to jedno, ale najtrudniej wycenić czas, który poświęciło się na wykonanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. o boożee. na prawdę się opłaca o.o
    no normalnie cudne są <3
    masz wielki talent dziewczyno!
    pozdrawiam. Bella ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, tanio! Ale do tego jeszcze trzeba dodać czas przeznaczony na zrobienie takiej pracy. ; )
    Super herbatniki. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten post miał na celu tylko przedstawienie wyjątkowo niskich cen w tym sklepie i miał być zachętą do zakupów tam :)
      Czas, wysiłek i serce włożone w pracę jest dużo więcej warte, ale to pozostawiam na później, kiedy najdzie czas na jej wycenę.

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.