piątek, 14 grudnia 2012

Mikolaje



Kochani! ShinyBox w tym miesiącu przygotował wspaniałe pudełko z okazji świąt. Ma się w nim znaleźć ponad 7 kosmetyków i prezent. Niestety nadal brakuje mi punktów :( A pudełko byłoby idealnym prezentem na święta :)
W związku z tym proszę o pomoc. Jeżeli ktoś z Was jest chętny na rejestracje w serwisie bardzo proszę o rejestracje z mojego linku referencyjnego (http://shinybox.pl/?ref=de74f20). Wystarczy, że się zarejestrujesz, aktywujesz konto przez e-maila i wypełnisz profil Shiny. Po tych czynnościach moje konto powinno zostać zasilone o 5 pkt, a brakuje mi jeszcze tylko 10.
Po rejestracji same możecie spróbować własnych sił i jeżeli uzbieracie 100 pkt, również będziecie mogły wymienić je na darmowe pudełko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.