piątek, 21 grudnia 2012

Koniec świata? TAK, dla postcrosserów :(

21.12.12 zapowiadał się ładnie, ale przepowiednie Majów sprawdziły się. W dniu dzisiejszym dotarła do mnie wiadomość o zmianie cennika usług Poczty Polskiej. I o ile nowe ceny krajowych listów poleconych nie wzrosły drastycznie tak nowy cennik listów zwykłych zagranicznych wzrósł znacznie co zmusza mnie do pożegnania się z moją pocztówkową pasją. Za znaczek priorytetowy nie płacimy już 3zł, tylko 40% więcej! 5zł za jeden znaczek! A jeżeli nasz list przekroczy 50g wysyłka kosztować nas 11,5zł. Swego czasu wysyłałam po kilkanaście (a nawet kilkadziesiąt) listów zagranicznych miesięcznie, teraz najzwyczajniej w świecie nie będę w stanie wyłożyć na to tyle pieniędzy. Podobnie jak setki innych polskich postcrosserów. Cennik będzie obowiązywał od dnia moich urodzin - 4 stycznia... Nie taki prezent na 20-te urodziny sobie wymarzyłam.
  

4 komentarze:

  1. A po nowym roku miałam zacząć swoją przygodę z wysyłaniem pocztówek xd 5 zł niby nie tak dużo, ale gdy będzie się wysyłać większą ilość to te 2 zł na jednej sztuce zrobi różnicę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to ogromna różnica. Przy 20 pocztówkach musiałabym zapłacić o 40zl więcej niż zwykle...

      Usuń
  2. O rajuśku. Faktycznie to spora różnica dla tych co dużo wysyłają. Głupia poczta polska, zamiast trzymac przy sobie ludzi to jeszcze odstraszaja cenami.
    I powiem szczerze, ze jestem troszkę w szoku, że to dopiero 20ste urodziny. Tyle osiągnąć w modeliniakach, mam na myśli to z jaką precyzją i dokładności wykonujesz swoje prace. Ajj. Teraz czuje jak mało osiągnełam. Troche to dołuje, ale nie ukrywam również zmobilizowało mnie troszeczke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiek raczej nie ma tutaj nic do rzeczy, ale lata praktyki. Zależy ile czasu już się tym zajmujesz :) Ja już prawie 4 lata i każdego roku robię postępy, a oglądając prace sprzed roku myślę "jakie okropne" :D

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.