niedziela, 2 grudnia 2012

Filiżankowo

Jaką niespodziankę na Mikołajki sprezentował mi Alior Bank? -16zł "opłaty okresowe". WTF?! Do tej pory całkiem darmowy bank dołączył do grona tych żerujących na niczego nieświadomych klientach. O zmianach w cenniku usług nie zostałam nawet poinformowana, a jako klienta powinnam być, prawda? 
W każdym razie do grona miliona zmartwień dochodzi kolejne: rozwiązać umowę z Alior Bankiem. Największy problem jest taki, że nie mam kiedy i prawdopodobnie będę zmuszona zawalić jeden dzień na uczelni. 
Tymczasowo wszystkie swoje oszczędności przeniosłam na konto taty i dopóki nie znajdę ciekawej darmowej oferty opłaty za zamówienia będziecie realizować na jego konto, więc o zamówienia świąteczne nie musicie się martwić :)

A dziś przedstawiam Wam filiżankę, która ulepiłam w całości ręcznie z modeliny.
(więcej o tym TU)





6 komentarzy:

  1. Sliczna filiżanka. Mogłabyś wstawić tutorial na nią :) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie ładnee, na prawdę śliczne!

    zazdroszczę talentu, pozdrawiam.

    Bella. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super filiżaneczka :)

    Ps. Jak przyczepiasz kokardki ?? Bo ja chce zrobić kolczyki z kokardkami a nie mam pojęcia jak je przyczepić :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Filiżanka świetna. :o Z początku myślałam, że ceramiczna.. ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.