piątek, 30 listopada 2012

Wyniki konkursu

Witajcie :) Do konkursu poprawnie zgłosiło się 13 osób. Wybrałam już zwycięzcę :)

Przy wyborze wahałam się między trzema najlepszymi pracami, ale ostatecznie wybrałam:


Pani Ela wykonała taki oto śliczny album:



Wszystkie powyższe zdjęcia pochodzą z bloga Pani Eli.
Aby zobaczyć więcej: http://ela17-mojepasje.blogspot.com/2012/11/album.html


Proszę Panią o kontakt e-mailowy: theresaursulasjewelry@o2.pl
W treści e-maila proszę uwzględnić adres do wysyłki.
UWAGA! Jeżeli zwyciężczyni nie skontaktuje się ze mną do 08.12.12 nagroda zostanie przekazana innej osobie!


GRATULUJĘ ZWYCIĘŻCZYNI
oraz pozostałym uczestnikom,
wszyscy wykonaliście wspaniałe prace :)

6 komentarzy:

  1. Teraz widzę jak mało znaczyła moja praca, porażka. Mogłam się lepiej postarać.

    OdpowiedzUsuń
  2. A no i gratuluje, album jest piękny !

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze powiedziawszy tak myślałam, że ta pani ela wygra ale... smutno no cóż GRATULUJE !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo diękuję za gratulacje,ogromnie się ciesze z wygranej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.