poniedziałek, 12 listopada 2012

Wspolpraca z QNSZT.PL

 
Przed tygodniem udało mi się nawiązać współpracę ze sklepem oferującym akcesoria jubilerskie QNSZT.PL. W ramach tej współpracy otrzymałam paczuszkę z wybranymi przeze mnie półfabrykatami, modeliną i narzędziami. Po pracowitym weekendzie z wykorzystaniem otrzymanych akcesoriów pora na napisanie paru słów o sklepie :)

Zanim jednak przejdę do konkretów zapewniam Was, że fakt otrzymania w ramach współpracy darmowych produktów nie ma żadnego wpływu na moją ocenę i treść tego posta. Sklep niczego mi nie narzucił, a wręcz przeciwnie - poproszono mnie, aby ocena była oparta na moich odczuciach.
  
Na zdjęciu wszystkie produkty, o jakie poprosiłam w ramach współpracy.

Jako, że od 2009 roku posługiwałam się przede wszystkim narzędziami ze sklepu budowlanego przeglądając stronę sklepu QNSZT zamarzyłam o czymś z prawdziwego zdarzenia. Otrzymałam szczypce uniwersalne oraz szczypce boczne tnące. I o ile z tych pierwszych jestem bardzo zadowolona, tak z tych drugich nie do końca. Szczypce tnące nie były w stanie przeciąć nawet cienkiej żyłki, więc o cięciu drucików jubilerskich (na co liczyłam) nie ma mowy. W tym przypadku będę musiała pozostać przy ciężkich obcęgach budowlanych. Szczypce uniwersalne natomiast okazały się wprost stworzone dla mnie :) Są lekkie i zaciskają bardzo precyzyjnie, w przeciwieństwie do dotychczasowych budowlanych kombinerek, które były za ciężkie i za duże do pracy z małymi, delikatnymi półfabrykatami. Ponadto oba otrzymane narzędzia są bardzo solidnie wykonane i myślę, że za tą cenę (5,99zł) naprawdę się opłaca.
  

Największą atrakcją współpracy była modelina :) Na początek chcę wyprowadzić z błędu: to NIE jest fimo. Szukając informacji zauważyłam, że sporo osób jest przekonanych, że to Fimo. Zapewniam, że nie, nigdzie nie jest tak nawet napisane :). A jako, że Fimo to wiodąca marka mas termoutwardzalnych na rynku nie będę nawet ich do siebie porównywać. Mogę ją natomiast porównać do Sculpey III (która swoją drogą też należy do tych lepszych) i muszę przyznać, że z masą qnsztu pracowało mi się znacznie lepiej niż ze Sculpey III. Przede wszystkim modelina w trakcie pracy jest elastyczna, nie kruszy się jak S-III. Zaskoczył mnie odcień białego po wypieczeniu. Tanie modeliny zazwyczaj się palą, S-III robi się lekko żółtawy pomimo krótszego czasu wypiekania, natomiast biała modelina qnsztu po wypieczeniu nadal pozostawała śnieżno-biała (co zobaczycie wkrótce, kiedy na blogu pojawią się świąteczne wyroby). W dodatku cena - 4,49zł. Z ręką na sercu mogę Wam ją polecić! Kolory biały, czarny i karmelowy zagoszczą w mojej "pracowni" na dłużej :)

  
Poza powyższymi otrzymałam złote bigle...

   
...breloki...
 
 
...perełki...
 
 
...oraz baardzo dużo gratisów, które wywołały ogromny uśmiech na mojej twarzy :)
   
 

Obsługa w QNSZT to pełen profesjonalizm, każdy klient traktowany jest indywidualnie. Produkty zostały wysłane już następnego dnia od złożenia zamówienia i dotarły kolejnego dnia roboczego.
 
WWW.QNSZT.PL

Zachęcam do odwiedzania, strona jest bardzo prosta w obsłudze, wszystko posegregowane wg. kategorii i łatwo można wszystko znaleźć.

Kupowaliście tu już kiedyś? Jakie są Wasze opinie? :)


10 komentarzy:

  1. Przejrzę tą stronę. : )
    Przydałoby mi się tyle brązowej i białej modeliny, bo najszybciej mi się kończą.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego! Udana współpraca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mogę się dowiedzieć z jakiej firmy jest ta modelina?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A są tam sprzedawane wkręty i buteleczki przezroczyste?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam link do sklepu w notce :) możesz wejść i zobaczyć czy posiadają produkty, które Cię interesują.

      Usuń
  5. super sklep :P
    Zamierzam coś zakupić w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny sklep ;) Może coś kupię?
    Mam pytanie: czy jak się nawiązuje współpracę z jakimś sklepem to to Ty do nich i piszesz, czy oni do Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak i tak, ale najczęściej samemu pisząc nawet nie doczekujemy się odpowiedzi.

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.