poniedziałek, 26 listopada 2012

Świąteczne wkrętki

 
Sezon przedświąteczny ruszył na całego.
W galerii Art-Madam zaroiło się od świątecznej biżuterii idealnej na prezent pod choinkę.
 
 
Dziś przedstawiam kolczyki wkrętki, które zostały wykonane bez użycia foremek i wykrawaczek. Posługiwałam się jedynie kawałkiem kartki. Wzór narysowałam, wycięłam i przytykałam do modeliny wycinając wokół konturu. Takich bardzo miniaturowych ciasteczek zrobiłam kilkadziesiąt, ale tylko kilka postanowiłam sprzedać. Dlaczego? Pojawił się problem przy wycenie. Niby mała pierdytka, ale wykonanie jednego tak małego ciasteczka, wycięcie i ozdobienie zajęło mi więcej czasu niż wykonanie standardowej wielkości figurki (przykładowo mniej czasu zajęło mi ulepienie JigglyPuffa). W związku z tym są dla mnie więcej warte niż pozostałe wyroby, wole je więc oddać dla Lenki do domku dla lalek niż opylić za śmieszne pieniądze.
 
 







5 komentarzy:

  1. są super! choineczki najładniejsze :) masz rację z tą wyceną, czasami jest ciężko ;) ja dopiero zaczynam więc czasem za zamówienia chce zbyt niskie ceny... ;) ale się uczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne wkrętki :) Napisałam do Ciebie na meila odpisz jeśli możesz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.